Ten eerste: sorry! Wij betreuren het dat je een minder positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Ons doel is natuurlijk dat onze klanten blij worden van onze dienstverlening. Mocht dat niet zo zijn, dan vinden wij dat erg vervelend en zouden we het fijn vinden om in de gelegenheid gesteld te worden om dit recht te zetten. Geef daarom je klacht aan ons door, dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing.
Wanneer je een klacht over Dealerleasing hebt kun je deze op twee manieren aan ons doorgeven:
Na het doorgeven van je klacht over Dealerleasing nemen wij spoedig contact met je op. We kunnen dan samen bespreken wat er precies niet naar wens is, of wat er is gebeurd.
Is de klachtenprocedure doorlopen en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen? Dan vinden wij het super fijn als jij alsnog een recensie over ons achter wilt laten op een van de volgende kanalen: Google, Trustpilot of Feedback Company. Wij hopen namelijk dat onze klachtenafhandeling er voor zorgt dat jij alsnog met een glimlach ‘de deur uit loopt’.